Tento web používá soubory cookie, aby zajistily nejlepší možný zážitek při návštěvě webových stránek. Další informace najdeš v našich zásadách ochrany osobních údajů. Chceš-li souhlasit s používáním druhotných souborů cookie, klikni na tlačítko "Souhlasím".
OpustitSouhlasím
Co nabízíme - Budoucnost firmy
Jaroslav Jaroměřský (12.6.2023)
V minulém
příspěvku jsme Vám představili první část naší nabídky, a to zaměření na zvýšení
ziskovosti firmy. Zdánlivě to je nejzajímavější část, protože
finanční efekty se nejlépe měří a čísla nás zajímají určitě všechny.
Ale
pravidelné a udržitelné dosahování zisku není možné dosahovat a predikovat bez
průběžného řízení BUDOUCNOSTI
FIRMY. Posláním každého majitele je přece udržet trvalou hodnotu firmy. Proto
je druhou a neméně důležitou částí naší nabídky zaměření se na budoucnost
firmy, její vizi, strategii, a to, jak se toto vše „projeví“ v konkrétních
cílech nejen firmy, ale i zaměstnanců, managementu a v neposlední řadě i
majitele.
A
HLAVNĚ – NEJDE O TEN PAPÍR, DOKUMENT – v šuplíku sice taky můžeme vizi,
strategii a cíle mít, hezky to vypadá i na webu. Ale řídí se tím někdo? Znají a
„žijí tím“ a hlavně konají stejným směrem i zaměstnanci. A řekli jsme jim to a
ověřili jsme si, že naši vizi a strategii sdílejí, rozumí jí a ztotožňují se
s ní - nejen tím, že nám při ročním pohovoru řekli „ano šéfe“ 😊
Je
to opravdu rozsáhlá oblast a těší nás, že vidíme, že o ni máte často větší
zájem než o konkrétní opatření na dosažení krátkodobých rychlých zisků.
Tak
si na to pojďme společně udělat čas – už i pro jistotu, že Vaše každodenní
činnost míří dlouhodobě a OPRAVDU stejným směrem jako i Vašich kolegů ve
firmě.
Příště
třeba o ROLI MAJITELE – to je často citlivé téma.